loading...
دبیرستان ریاضی و فیزیک مهدیه
زهرا حسین زاده بازدید : 24 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (2)

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم، همان یک لحظه اول ،که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان،جهان را با همه زیبایی و زشتی به روی یکدگر وارونه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،که در همسایه صد ها گرسنه،چند بزمی،گرم عیش و نوش می دیدمنخستین نهره مستانه را خاموش  آن دم بر لب پیمانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،که می دیدم یکی عریان و لرزان،دیگری پوشیده از صد جامه رنگین،زمین و آسمان را واژگون مستانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،نه طاعت می پزیرفتم نه گوش از بهر استغفار این بیدادگر ها تیز کرده،پاره پاره در کف زاهد نمایان، سبحه صد دانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان،هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو آواره و دیوانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،به گرد شمع سوزان دل عشاق سر گردان،سرا پای وجود بی وفا معشوق را پروانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

اگر من جای او بودم،به عرش کبریایی با همه صبر خدایی،تا که می دیدم عزیز نا بجایی ،ناز بر یک نا روا گردیده خواری می فروشد گردس این چرخ را وارونه بی صبرانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد.

چرا من جای او باشم ؟همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تمام  زشتکاریهای این مخلوق را دارد.وگرنه من بجای او چو بودم،یک نفس کی عادلانه ،سازشی با جاهل و فرزانه می کردم؟

عجب صبری خدا دارد.

عجب صبری خدا دارد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/05/04 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

سلام آبجی.خسته نباشی.اینهم چند تا وب .برای نمونه سوال به دردتون میخوره....راستی از این کد هایی که کنار وب گذاشتین.کم بزارین.سرعت بارگزاری صفحه های وبلاگتونو پایین میاره
konkur.in
amozesh3.blogfa.com
sanjesh.biz
dmath.rozblog.com

اینم وب خودم
www.azariboy.ir


پاسخ : lممنونم

این نظر توسط فاطمه عزت پناه در تاریخ 1392/01/18 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

واقعا متن جالبی بود صبر خدا ب همه ی ما درس میده ,درس بزرگی!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وب سایت به منظور بازگو کردن برخی از مسائل مهمی که در دبیرستان مهدیه رخ میدهد ، با همکاری مدیر محترم و برخی از همکاران محترم دبیرستان مهدیه صومعه سرا و همچنین با بهره گیری از نظرات دانش آموزان این مدرسه راه اندازی شده است. امید است که مورد پسند شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,667